keskiviikko 1. lokakuuta 2014

LOKAKUUN ENSIMMÄINEN

Mulla oli vähän unohtunut tuonne luonnoksiin nämä jo kuukauden vanhat kuvat, kun panttasin näitä jo vähän liiankin kauan. Nyt kumminkin istahin tähän koneen ääreen ja päätin julkasta nämä. Toivottavasti saisin tänne vähän ajankohtaisempaa materiaalia lähiaikoina :-D Ihmettelen vaan miksi oon laittanu mustat sukat valkoisiin kenkiin kun ne näkyy nuin selvästi? :-D Ilmeisesti joka-aamuinen kiire on ollut syynä. Tai tyypillisesti en löyä mun sukkia kun ne mystisesti "katoaa"... Pitäs löytää sellaset avokassukat, mut nyt syksymmällä en oo nähny sellasia enää.
 Oon viime päivinä kuluttanut aikaa enkunläksyjen parissa ja sen jälkeen on tuntunut ettei jaksa muita läksyjä ees ajatella. Tai sitten se on vaan sitä aikaansaamattomuutta. Tää lukion englanti tuntuu niin pilkunviilaukselta ja saa taas katua sitä miten on ala-asteella tullut laiminlyötyä ihan ne perusteetkin. Tuntuu et saa sellasen saavillisen koulutöitä niskaan ja pitäs muistaa mikä päivä oli mikäkin testi, koe, aineen palautus jne. Syyslomaa ootellessa!
 Viikot kumminkin vierii tosi nopeaa ja kyllä meillä on ihan hauskaakin. Esim. tänään tapahtu kyllä aika huvittava juttu kun pyöräiltiin kaverin kans urheilukentän poikki ja oletettiin että portti kentän toisessa päässä ois auki, mutta se olikin lukossa. Ei jaksettua lähtä kiertään enää takas vaan päätettiin yrittää nostaa ne pyörät aidan yli. Selvittiin siitä yhden kaverin ollessa aidan toisella puolella, minä toisella ja yks istui aidalla ja hilattiin meidän pyörät toiselle puolelle:-D 

Eilen sain pitkästä aikaa siivottua mun huoneen ja karsittua laatikoista kaikenlaista turhaa roinaa pois ja siirrettyä sitä roinaa jo valmiiks täysiin vaatekaappeihin. Kaiken sen roinan keskeltä löytää myös niitä iki-ihania  ala-asteen luokkakuvia, kaveri- ja päiväkirjoja joista saa kyllä aina päivän naurut niitä katellessa. Muistoja, muistoja!!
Vaikka syyslomaan on vielä reilu kaks viikkoa ja oon aikonu nauttia syksystä niin silti tällä viikolla oon varmaan joka päivä soitellu jo joululauluja, ja viikonloppuna vois ettiä vielä ne _toimivat _jouluvalot niihin tikkaisiin! Saa sitä jo lokakuussa vähän fiilistellä!

Muokkasin kuvakokoa reilusti isommaksi. Onko liian iso ja meneekö laatu vai onko parempi näin? :-) Haluasin kehitellä vielä jonkun uuden bannerin, joku yksinkertaisempi ois kiva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti