perjantai 17. lokakuuta 2014

40 & 41


Nää kuvat on nyt tosipahasti myöhässä mut aattelin tulla laittaa ne nyt näin  perjantai-iltana tänne kumminkin. Mun kännykästä on jo pitkään ollu muisti täynnä ja oon joutunu jatkuvasti poisteleen kuvia ja ohjelmia. Nyt viimeviikolla tuo muisti täytty lopullisesti joten päätin tänään puolen vuoden aikomisen jälkeen päätin käydä ostamassa sen muistikortin! Onhan tää kännykkä kokoajan käytössä ja kuviakin tulee otettua päivittäin, niin oli jo aikakin! Nyt kun sain ton kortin ja pääsin galleriaankin niin innostuin sitten ihan kunnolla muokkaileen näitä kuvia ja päätin laittaa näitä myös tänne. Kuvasaldo ei sattuneesta syystä oo kovin suuri mutta:
 //Mun mielestä vaahterat on ihan niiiin niitä syksyn parhaimpua juttuja! Puhuttiinkin just yks päivä kaverin kans miten kivaa onkaa kävellä tai pyöräillä semmosista lehtikasoista joita on pyöräteillä! // Taas näitä:-D jumpan jälkeen sählyyn. Nyt mulla on vähä ikävästi ku on kaikki harrastukset loppuviikosta mut onneks tähän on tulossa lähiaikoina muutosta. :-)  // ... // Annikalla syötii huippuhyvää kanasalaattia, pähkinöiden ja fetajuuston kans!
// kouluviikon keskellä herkkuiltapalaa. En tiiä miks en oo pitkää aikaa lukenu aku ankkoja vaikka ne on niin hyviä. Nythän mulla ois aikaa urakoida ja lukee ne läpi! // Mulla on nyt kissakuume! Oon nähny liikaa kissanpentuja... //Pala sunnuntain asua. Siskolta pöllitty vaaleanpunainen possu-kaulahuivi:-D // Sunnuntaiterkut with Noomi!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti