perjantai 31. lokakuuta 2014

OLOASUSSA



T-paita-H&M //housut-Gina Tricot //kengät-Stadium
                                                                                                                                                                                              (Kuvat: Miiku)


Päällä Ginasta löytyneet ihanat kollarit! Kotoiluasu, mutta jota käytän koulussakin. Niin rennot, kun ei jaksa miettiä mitä pukis ylleen. Niinkuin esimerkiksi eilen. Aattelin Kokkolaan mennessä et vois käyä tsekkaan onko nuita siellä (muuta mun ei pitänyt ostaa, mutta lopussa mun itsehillintä petti) kun oon pidemmän aikaa yrittäny ehtiä semmosia kollareita joita vois hyvin pitää koulussakin. Ja mun onneks oli!

Syysloma vilahti sitten nopeaa vaikkei mulla pitänyt erikoista tekemistä ollutkaan, tai ne mitä oli niin jäi vähän tekemättä:D  Saatiin äitin kans kaks päivää mun lomasta kulutettua Ylivieskassa ettien yhtä sun toista. Ostin itelle pari tyynyä sängyn päälle ja nyt oottelen et sisko tois mulle niihin tyynyliinat. Sain kumminkin peräti vaihettua lähes toimivat jouluvalot mun tikkaisiin. Tosiaan niin, entisten seitsemän toimivan lampun sijasta nyt muistin tarkistaa paloiko kaikki, toimihan ne. Mutta kun olin saanu kieputettua ne niin huomasin yhdestä kohti niitten olevan pimeänä, pienen paikkailun jälkeen ei sitä huomaa enkä alkais enää kolmatta kertaa vaihtaan uusia:-D
     Mun piti tehä vihdoin ja viimein se trukkilavasohva, mut mun pitääkin varmaan ehtiä paremmat lavat, Saa nähä saanko tota huonetta ees jonkinlaiseen kuosiin ennen joulua, kun mulla on nyt niin kiireistä ollut tää syksy mut joulun jälkeen pitäs helpottaa kun ei oo sitä enkkua siinä lukujärkässä hetkeen. Huh!
        Hektisen alkuviikon jälkeen oikeestaan vaan oleilin loppuviikon, siivoilin mun huonetta, näin muutamia kavereita ja yritin vähä tehdä koulujuttuja jopa.

Oisin voinut kyllä toisenkin viikon pitää lomaa, mutta jos jotain positiivista niin jouluun ei oo enää nyt niin pitkä aika, alotan ensviikolla autokoulun (kääks, kivaa mutten jaksa istua teoriatunneilla) ja meillä alkaa palloilukurssikin. Huomenna 9 hallille ja 4 tuntia sählyä, saa nähdä miten siitä selviää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti