torstai 30. lokakuuta 2014

ENNEN JULKAISEMATTOMIA KUVIA


Ajattelin kirjotella tän postauksen jo eilen ennen nukkumaanmenoa vuoden ekojen glögikupposten äärellä, mutta monen tunnin kirjotelman veivaamisen jälkeen aivot löi niin tyhjää ja olin niin väsynyt etten meinannut hereillä pysyä, saati kirjottaa mitään fiksua. (oon huomannu myöhään illalla tehtyjen postausten sisältävän semmosia aivopieruja että! :-D)

Viikonloppuna pienoisessa syysmasennuksessa, ja uusia postauksia tehdessä tuli kateltua näitä kesäisiä kuvia mitä ollaan käyty Miikun kans ottamassa, ja löysin näistä julkaisemattomista ihan kivoja otoksia. Huomasin vaan samalla innostuksen puuskissani kun muokkasin kuvia että koneella ja vielä kuvanmuokkausohjelmassa nämä kuvat on ihan entisen laatusia, mutta kun lataan ne tänne niin näistä tulee jotenkin ihan harmaita ja huonolaatusia! Mun piti muokata näitä kuvia jopa vähän ylikin että saisin näihin edes vähä väriä. Ääh! Oon aikaisemmin tiedostanutkin tämän varmaa jossain alitajunnassa, mut en oo koskaan hoksannut jäädä tarkistelemaan sitä. Ehkä mun pitäis vihdoin opetella käyttämään sitä Flickriä. Harmittaa vaan kun on kivoja kuvia mut sit ne ei täällä enää näytäkään niin hienoilta.

Sain syyslomalla mun lenkkeilyinnostusta takas ja oonkin nyt iltasin käyny lenkillä. Kumma kun aina unohtaa sen miten se oikeesti auttaa vähän tuultumaan ja päästämään irti nuista koulujutuista ja muista. Helposti ottaa aina vaan sen kännykän ja pitää taukoo sen parissa eikä "ehdi" lenkille. Tuo sateinen ilma vaan ei aina jaksa innostaa ja pitää potkia itsensä ulos. Eilenkin oli niin harmaata ja sumusta kokopäivän ja puista tippuneet lehetkin on muuttuneet ruskeiksi ja märiksi, mutta kyllä se kesä sieltä tulee ja nyt vaan on etittävä arjesta ne pienet ilot!
   Tänään mulla on ekaa kertaa tällä viikolla aikaa tulla kirjotteleen tänne ja innostuksissani oon tehny jo useampia postauksia eteenpäin nyt heti koulun jälkeen:-D Viimeaikoina kun on menty vähän tuolla viikkopostaus teemalla, mutta sitä se välillä on. Nyt mulla on kolmen päivän viikonloppu ja tänään aattelin vaan oleskella rennosti ja aloitella sitten huomenna koeviikkoon valmistautumisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti