sunnuntai 9. marraskuuta 2014

JOTAIN VIIMEAJOILTA


 Viikko 2 viikkoa sitten juhlittiin mun kummipojan 1-vuotis synttäreitä. Tavalliseen tapaan syötiin täytekakkuja ja tein nuita vaahtokarkki-lakritsi -tankoja.
Oon viime aikoina yrittänyt taas saaha enemmän kiinni venyttelystä. Kesän jälkeen kun se vähän jäi, mut nyt oon viimeaikoina illalla ennen nukkumaanmenoa jättänyt vaan jouluvalot palamaan  ja kuunnellut musiikkia venytellessä. Siinä kun on samalla jotain muuta ajateltavaa niin saan sen puoli tuntia tai tunninkin kulumaan helposti, vaikka yleensä oon melko kärsimätön. Arki-iltoina mulla ei oo kyllä näin kauaa aikaa venytellä! :-D

Viime sunnuntaina glögiteltiin vuoden ekojan joulutorttujen kans! Ne kyllä maistuu näin pitkän tauon jälkeen ja tuoreeltaan niin hyvyiltä. 46, eli alle 50 yötä jouluun! Ja nyt kun tuli kunnon lumetki niin ulkona on niin kivan näköstä. Toisaalta ois kiva et nuo lumet pysyis ja ne tois lisää valoa mutta toisaalta, kyllä sitä lunta tullaan tulevina kuukausina taas näkeen ihan kyllästymiseen asti. Mut oon nyt nauttinu nuista ulkona liikkuessa, kun huomenna alkaa varmaan taaas lauhtumaan.

Olin jo viimeviikonloppuna kirjottelemassa tätä täällä kunnes päätinki lähteä tekemään jotain muuta. Ja tää unohtu tänne. Tämä viikko on kyllä ollu tosi kiireinen eikä kyllä myöskään ihan siitä parhaimmasta päästä. Mutta nyt mulla on kunnon vapaa viikonloppu ja oonkin ottanu siitä kaiken ilon irti. Huomenna juhlitaankin isäinpäivää ja meillä on taas pitkästä aikaa kaikki kotona!:-)

Päätin ottaa kameran esiin pitkästä aikaa ja laitoin sen mun pödyälle niin kummasti on helpommin tarttunut se siitä käteen kuin sieltä kaapin päältä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti